Esracim Kızlar iki saattir sağ kasigimda içimde sopa varmış gibi ağrı var oturup sırtımı yaslayamiyorum sağ bacağını kaldıramıyorum ağrı oluşuyor. Doktora gitmedim normal mi bu. Haftam 22