Merhaba hamişler.Yarın 40 haftam doluyor.Bu 2.gebeliğim.İlk bebeğimde kendi sancım vardı ama düzene girmediği için suni sancı verildi.Kendi sancımın da zaten var olması ve 2 sancının birarada olması sebebiyle sancı çekme aşaması çok kötü geçti ölmek istedim. Bu da bende travma gibi kaldı.sırf bu psikolojiden dolayı midir bilmiyorum sürekli ağrılarım olduğu halde doğum bi türlü başlamıyor.2 gün önceki kontrolümüzde bebeğin suyu kalp atışı vs her şeyi normaldi beklenebilir vaziyetteydi.ama ben artık hem çok yorulduğum için hem de eşimin haftaya bi göreve gitmek zorunda olmasından dolayı pazartesiye kadar doğum kendi başlamazsa suni sancı ile yatışı kabul ettim.2 gün önce bebeğinin kilosu 3400 dü.beklersem 3500 ü geçerse daha mı zor olur doğum diye de tedirginim.sizce ne yapmalıyım? Bir kaç gün daha beklemeli miyim yoksa pazartesi suni sancı+epiduralle oğluma kavuşsam mi?