Herkeze Merhaba ❤️
Aklıma takılan bir soru var. Sizler hamileliğinizde ne sıklıkta ve hangi tür kahveler tüketiyorsunuz?
Ben hamile oldugumu öğrendiğimden beri filtre kahve ,nescafe dışarda içtiğimiz kahveler hepsini bıraktım.
İçersem günde bir fincan türk kahvesini geçmemeyi tercih ediyorum.
Ama takip ettiğim hamile bayanlar var türk kahvesi filtre kahve sturbucks kahveleri hepsini tüketiyorlar.
Sizin kafeinle aranız nasıl?