Duygu6166 bende 36+0 m bugün ve bir haftadır vajina kısmında batma ,hafif adet sancısı kasıklarımda, iki gündür yürümekte zorlanıyorum aşırı ağrım oluyor kasık kısmımda otururken skıntı yok ama ayağa kalktıgımda inanılmaz ağrı oluyor . Gecen hafta çatı muayenesi yapıldı 1-2 cm açıklık var ama sancım çıkmadı nstde. Pazartesi tekrar gideceğim bakalm nolcak bir de aşırı akıntım geliyor artık sulumsu gibi beyaz gibi birde kaşıntılar mantardan dolayı geçemedi asla 🤦🏼♀️