Papatyya yok ya kiminde gelmiyomuş bile çevremdeki kadınlara soruyorum biri doğuma yakın gelmeye başladi diyo biri bi gebeliginde gelmedigini başka bi gebelikte geldiğini söylüyo benim merak ettiğim gelmesi sütün çok olup olmicağıyla bi alakasi varmı acaba baya akıyo gün içinde bazen göğüs pedi kayiyo yetiştiremiyorum tişörtümü değiştiriyorum gün içinde sürekli