ege_ayaz_mom Melda-Aras 12+4 günlüğüz benim karnım baya belli oldu öyle çok bı kiloda almadım 1 2 kilo falan son aylardada göbeğim 10 metre önde gider herhalde😂😂😂
Yavrucuk07 Melda-Aras 12+3 haftalıgiz bizde,1 kilo verdim iştahım yok, göbuş daha çıkmadı, ama şişkinlik oluyor,bebiş bayağı büyümüş maşallah 😊