Gamzeozbek-1 oğlumun adı çok severim 🥰 biz oğuz kaan koyduk türklerin atası diye 😂 ama bizim ki ne desek isyan hep kendi bildiği ve yaramaz 3 yaşında dogdu doğalı kendi ne isterse onu yapıyor aşırı lider ruha sahip ve çok merhametli şimdiden çok adaletli sağolsun hiç yerin de duramaz ismine çeker derler ben buna inandım yani😂