Merhaba hanımlar geçtiğimiz Mayıs ayının 5′inde ilk regli günümde 1 aylık iğne vuruldum. Mayısın 23′ünde yine kanamam geldi normal regli olur gibi 5 gün boyunca. İğne vurulmanın üzerinden 1 ay geçti 5 inde vurulmam gerekiyordu vurulmadım çünkü eşimin haberi yoktu içim rahat etmedi. Bu bir haftadır gebelik için yüksek günlerimdi hemen hamile kalır mıyım acaba? İğneler geç gebeliğe sorun yaratıyor mu