muhayyileee ben doğum sancısını anlamicam diye korktum doktora sordum, anlamaman mümkün değil adet olacakmış gibi bir ağrı ama çok daha şiddetlisi demişti. Kasıklar ve bel ağrırmış 🤷🏻♀️ Benim de belim sürekli ağrıyor ama dayanılmayacak gibi değil 🤷🏻♀️ Bakalım