İçimde çok garip bir sıkıntı var.
Eşim vardiyalı calisiyor,eve gelince genelde uyuyor.
Sıcakta da fazla gezemiyorum.
Evde yapabileceğim aktiviteler neler önerirsiniz ?
Bide 6.ci ayda uzun yola giden var mı zararlı mı?
Bayramda annemlerin yanına gitmek istiyorum da.