Azramina21 merhaba öncelikle geçmiş olsun, bende 20 haftalık iken corona olmuştum eşimle birlikte, bol bol portakal sıktık, turşu yedik sirkeli su ile gargara yaptık, limonlu su içtik ve et ağırlıklı beslendik, sadece parolla atlattık diyebilirim. Biran önce iyilişmeniz dileğiyle rabbim bir daha yaşatmasın.