Zeynepsultann Hangi tarafınıza yatıyorsanız o kola vurdurmayın çünkü 2. gün tibari ile ağrı yapan bir aşı. Ben yanılıp sağ elimi kullandığım için sol omzuma yaptırdım ama sol tarafıma yatıyorum 3-4 gece hep zorlanarak yattım. 1 ay aralıkla 2. dozu oluyorsunuz, doğumdan sonra da 3 doz daha var zorunlu değil ama ömür boyu bir daha yaptırmamak için bir kez yapılıp rahatlanabilir.