10 aylık oğlum var ve 6 aylık hamileyim istiyerek kaldım ilk oğlum 6 yıldan sonra gelince ..
kafamda deli sorular şimdi
ikiz puseti almalımıyım ?
odaları ayırmalı mı yoksa aynı odada mı kalmalılar ?
İlk oğlumda herşeyini dört dörtlük yaptım fazlası var eksiği yok ikinciside erkek haliyle ilk oğlumun eşyalarını kullanıcak oda konusunda kafam karışık biri uyanırsa diğerini uyandırır mı ilk 6 ay benimle yatıcak sonra ayırmak istiyorum ilk oğlumda baya zorlandım hala düzelmiş değil doğduğundan beri aramızda uyutmaya alıştırdım şimdi bazen kendi odasında ama çopunluk bizle yatıyor deliricem bunları düşünmekten 😩