MomHero2 Bhjjjjjj genelde 38. Haftadan itibaren yapılıyor benim de 2. Olacak en azından 39. Haftayı beklesin istiyorum
ege_ayaz_mom Bhjjjjjj bebeğin durumuna göre canım bı aksilik olmazsa 38. 39. Haftada aliyolar benim ilk oğlumu 38. Haftada ikinci oğlumu da 39. Haftada aldılar 🤗💕
Minikkus00 Ayze sezeryan arası kaç sene olmalı canım ? Bende ilk bebeğim pzt sezeryana gireceğim de . 2. Bebek ne zaman olmalı diye düşündüm. Bu arada sezeryandan memnun musun zor mu normal doğum yapsaydım keşke diyor musun ?
Ayze Minikkus00 benim iki sezeryan arası 22 aydı şimdi ise 13 yıl olacak bana normal doğum hep korkutucu geldi hazır olmakla alakalı benim sezeryanlarım sorunsuz geçti çok güzeldi sizde sağ salim pazartesi kucağınıza alırsınız inşallah😍🤲🏻