tandirella001 Evet sizce süslü püslü cicili babynest mi yoksa sade ama sağlıklı reflü yatağı mi? Hangisini aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz
midekoruyucu tandirella001 ama ikisi farklı şeyler 🤷🏻♀️ Kullanım amaçları aynı değil ki, ben reflü yatağı almaya gerek duymadım yatağın altına bişey koyup meyil veririm diye, babynest de almadım hoşuma gitmiyor, hediye paketi gibi geliyor bana🙈
Handannnn tandirella001 heveslenip de babynest aldım ikinci çocuğum olmasına rağmen heves ettim aldım benim aldığım babynest in yanları yastıklı sağa sola dönerken veya kusmasını engellemek için demişti aldığımız yer yani kusması boğazına kaçmasın diye daha doğrusu
2bebek3gebelik Baybnest aldım altına gerekirse yükselti ile başını kaldırırım diye düşündüm. İlk çocukta böyle şeyler yoktu mantıklı olan o gibi geldi
tandirella001 2bebek3gebelik aynen eskiden reflü yatagı mı varmış. Ben de hep eskiden şu mu varmış bu mu varmış diye diye neredeyse hiçbir şey almıcam hahaha
tandirella001 midekoruyucu işte babynest bana da saçma geliyor kangal sucuk gibi şekli var. Aslında almak istemiyorum… ama hiçbirini almasam da olur mu bilemedim gerekli bir şey midir
midekoruyucu tandirella001 kangal sucuk mu 😂😂😂😂😂 bu çok iyiymiş 😂 valla ben ikisini de almadım gerek görmüyorum 😁
Petula tandirella001 ben reflu yatagina baktim bakkktimmmm kendisine bi anlam yükleyemedim babynestte almiycam cunku gercekten alinan bir cok şey 3 ay sonra çöp oluyor
Sosyalmom tandirella001 kangal sucuk gibi 😂😂😂 İlk çocuğumda ikisini de almadım babynest çok istemiştim pandemi ge i girmişti maddi durumdan dolayı kaldı . Reflü yatağınıda reflu olursa alırım dedim ikisini de almadım ikiside olmadan da büyüyor şükür 1 yaşında .
2bebek3gebelik tandirella001 aynı bende öyle gerçekten gerekli ise alıyorum bir iki hevesim vardı Emzirme yastığı gibi bi onu bide baybnest aldım extra o kadar
SemaIrem tandirella001 ben ikisi bir arada aldım böyle daha kullanışlı olacağını düşünüyorum ve bu ikilemden kurtulmuş oldum 😊
Endo tandirella001 [https://m.n11.com/sevi-bebe-anne-yani-bebek-yatagi-art-274-gri-bulut-P415047706?Renk=Gri+Bulut&gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAjwtpGGBhBJEiwAyRZX2mXX5FkGfz3hwe19pt45gcsEAK_DrQw6e0uNwNgt8e48sV4Qw6VG0BoC4_IQAvD_BwE](https://)
Portakalgeliyor tandirella001 ikisinide aldım alma gerekçem babynest ailemde kalıcaktı gittiğimde kullanmak için reflüyüde beşiğinin içine koymak için ..
tandirella001 Petula gerçekten dogru söyledin 3 aydan sonra dönmeye baslar kullanılmaz ama daha ilk cocugum ikinciye üçüncüye saklarım
Burcu4135 tandirella001 bende gebelik reflüsü cıktı 4 aydır reflü yastıgıyla yatıyorum cok rahatım bebekte reflü olursa tabiki reflü yastıgını öneririm. Bende reflü yastıgı oldugu icin gerekirse kızımda onu kullanıcam babynest aldım. Diğer odalara gectigimizde onda yatırıcam.
Yetgineslihan [silindi] merhaba bana da ikisi de hediye geldi ama kullanım alanı nedir ikisininde bilmiyorum siz biliyorsanız beni aydınlatın. Nerelerde kullancam bunları 🙈