Gull_94 ben 34. Hafataya kadar devlet has gittim oradaki makineler verdiği resimler bile net değildi 3 haftadır tıp fak gidiyorum görüntü çok net çıkan fotolarda bebeğin herşeyi net ölçümleride tutarsa yanılma payı yok diyebileceğiö sanırım ama bunun için doğumu beklemem lazım