39+2yim 10 kilo aldım tam karnım artık morlaştı bebek hareketli çok şükür ne zaman doğacak oğlum acaba ya nstde sancım çıktı geçende çatı muayenesi oldum açılma fln yok sancı da hissetmiyorum doktor acı eşiğin yüksek senin dedi sancı hissetmezsem nişan ve suyum gelmediği takdirde nasıl anlıcam ben doğumu merdiven çıkıyorum sıcak duş alıyorum gelmiyor bu bebek beklemekten sıkıldım normal olmazsa sezeryana döncem o gün beklemekten sıkılanlar varmı benim gibi eşim gececi bu hafta pztden cumartesiye görümcem evli bizde kalcak benim için bişi olur diye