Kayzervilhem Arkadaşlar bugün doktora gittim. Bebeğim daha 11+5 haftalık. Bebeğin genital bölgesindeki kemiğin çıkıntısına göre cinsiyet tahmininde bulundu. Sizce ilerleyen haftalarda yanılma olur mu? Size bu yöntemle bakıp sonradan cinsiyeti değişen oldu mu?
Dilara0638 Kayzervilhem 11. Hafta cinsiyet tahmini için biraz erken yanılma olabilir ben 16.haftadan sonra kesinleşiyor diye biliyorum
dakpinar- Kayzervilhem 11+4 benim de dün doktor kız gibi dedi merak ediyorum ben de değişir mi diye 😍
canserko Kayzervilhem bana 11. Haftamda %90 tahminle yapılan cinsiyet tahminim, daha sonra değişti. Cihazları da son sürüm olan bir özel kliniğe gidiyordum. Cihaz filan hikaye demek ki diye düşündürdü.
Kayzervilhem Bende öyle biliyorum doktor da zaten 15de kesinleşir dedi ama o kemiğe bakarak tahminde bulununca bilimsel olduğu için kesin doğru mudur diye düşündüm
Kayzervilhem canserko bana da erkek dediyse yanılma olmaz kız dediyse yanılma olur dediler. Doktor da bugün kız dedi. İnanasım gelmiyor değişir dedikleri için
canserko Kayzervilhem ha bana da tam öyle denmişti ve bana yapılan ilk tahmin erkekti. Erkeğin sonradan değişmesi; kızın değişmesinden daha uzak bir ihtimal denmişti. Çıkıntısını vs de göstermişti. Daha sonraki kontrolde ise cıkıntı hala var ama bebekle beraber büyümemiş %100 kız demişti artık sonra da değişmedi
canserko Kayzervilhem sağlıklı olsun da inanın daha önemi yok. Her kontrole gittiğimde kalbi atıyormudur acaba diye diye alıştım gittim vallahi , hepimize sağlıklı dogumlar💐