Merhaba herkese. Bebeğim ters pozisyonda şuan 37.haftadayım iki doktora gidiyorum biri sezeryana yatkın ters olduğu için çatı muayenesine bile gerek duymuyor. Diğer doktorum normalden yana bekleyelim doğum sırasında da dönebilir diyor. Bende normal olsun istiyorum ama son anda belli olacak olması beni düşündürüyor. Sancı çekip beklesem son anda sezeryan da olabilir. Kafam çok karışık açıkçası beklesem mi yoksa sezeryan için gün mü alsam?