Boncuk123 hamile kaldığında 3-4 aya kadar rahim yukarı çıkmaz çocuk şuan çok aşağıda ve henüz yeni kalınlaşıyor duvarları. Sen ıkındıkça zedeliyorsun. Gebelikte kabızlık çok görülen bir durum. Ben normal hayatımda sürekli ishalden hamileliğin başından beri sık sık kabızlık geçiriyorum. Bebeğini ve kendini önemsiyorsan doktor tavsiyesi al. En ufak bir kanamada da doktora gidilmesi gerektiğini düşünüyorum. Lütfen beni yanlış anlama. Umarım bebeğini sağlıkla kucağına alırsın. Daha yeniymiş hayırlı olsun ayrıca😊