Mavimor benim adetim 3 gün geçtikten sonra bile beta değerim 100 dü ki yumurtlama günümü de biliyorum geç döllenme vs de değil benimde düşük tehlikem oldu ki hala yatıyorum dikkat ediyorum 16 haftalığım stres yapıp hiç canını sıkma canım ben daha önce 3 gebelik daha geçirdim ama herkesin ki öğrendiğinde günü geçtiğinde çok yüksekken benim aşağı yukarı böyleydi önemli olan bu değeri öğrendiğinde düşük çıkması değil gün aşırı verdğinde değerin güzel artması , bence hiç takılma bol su iç dinlen hayırlı olsun inşallah rabbim bağışlasın hepimizinkini çok geçmiş olsun 🙏🏻