Mortaleks1 Sen bilirsin ama bence çok erken. Daha kana bile geçmemiştir. Ben erken gebelik testiyle çok çok silik öğrendim kanım 17 çıkmıştı düşün. 6 7 olsaydı hiç çıkmazdı yani. Adetime 3 gün vardı. O testler de çok pahalı. Yine duramıyorum dersen yap ama çıkmazsa da yok diye üzülme