busrahnm-95 Arkadaşlar 6+6 hamileliğim. Az önce tuvalette acık pembe gibi kanımsı akıntı geldi. Hemen progestan alıp ayaklarımı ayaga kaldırıp uzandım ne yapmalıyım acile gitmelimiyim normal mi? Geçmesini mi beklemeliyim 🥺
Minisomini busrahnm-95 tabikide gitmelisin kan gelmesi normal değil kendini hem daha iyi hissedersin bence gidersen
Hasibe04 busrahnm-95 canım hiç vakit kaybetmeden git bence ve gelince yazarmısın inş bir sorun yoktur inş yerleşme kanamasıdır
busrahnm-95 hanimhanimcik durup dururken ilişki yaşamadık normal kahverengi akıntı geliyordu sarıya dönmüştü az önce bir baktım pembe acık kan gibi 🥺
hanimhanimcik busrahnm-95 hiç vakit kaybetme hani ilişki sonrası bir iki damla normal diyor doktorlar ama hiç bişe yokken geldiyse kesinlikle normal değil
kubranurileri busrahnm-95 canım bende yaşayım endişelendim gittiğimde rahim ağzımda yara olduğunu öğrendim sonrasında ilişki sırasında gelmeye başladı 1 kutu her ihtimale karşı progestan içtim 1 ay ilişkiye ara verdim ama geçti ilk haftalardı sen gibi şuan 33 haftayız iyiz çok şükür ilişkidede sıkıntı olmadı ondan sonra
busrahnm-95 Hasibe04 gittim geldim canım doktor ultrason da falan baktı kalp atıslarını duydum. Herseyi normal dedi kese kenarlarınada baktı acaba kanama var mı diye yok dedi yerlesme kanaması olabiliyor dedi iğne verdi iğne oldum şimdi evde dinleniyorum insallah sorunsuz geçer gider 🤲🏻❤️
Burcu_NFUE busrahnm-95 hangisine istersen ona git ben orasını bilemem . Ama doktora gitmelisin zaten bi kadın doğum doktorun yokmu seni takip eden
Ebru07 busrahnm-95 yığma fakültesi vardan oraya git canım devlet te ultrason yok doktorun devlet hastanesinde mi
yamacinannesii busrahnm-95 yavrucum nereye gittiğinin ne önemi var en yakında hangisi varsa oraya git 1 dakika bile çok önemli bu tarz şeylerde
busrahnm-95 Ebru07 kızlar acıkcası daha yeni olduğu icin henüz doktor kararı vermemiştim yani özelde gittigim vardı ilk ona gitmistim tekrardan ona gidim o halde
Ebru07 busrahnm-95 git canım doktorun kartı varsa ara mutlaka öncelikli alsın seni bizi haberdar et mutlaka canım
Elcnbykckr busrahnm-95 acile bi görün istersen ama alttan muane ederler canım sen yinede bi görün biz şimdi normal deriz bisey olur kahverengi leke de sorun yokta pembe kırmızı sıkıntı
busrahnm-95 Elcnbykckr gittim geldim yerlesme kanaması dedi ultrasonda muayne etti kalp atısları falan herseyi normal cok sükür bide iğne verdi iğne oldum şimdi dinleniyorum