Srgzl evet canım oluyor ben de ikiz bebek bekliyorum uyuşma ve kramp kollarımda sürekli var fakat sen yine de doktoruna belirt herkesin sebebi aynı olmayabilir.Baş ağrısı olmadı bende, fakat 3. Trimester ile bulantı ve kusmalar geri geldi bebekler karnımıza sığmadığı için mideye baskı yapıyorlar önlem olarak asla aç kalmamaya çalışıp az az sık sık yiyorum ve açıkçası dayanamadığım noktada bulantı ilacı alıyorum