Merhaba kızlar ben perşembe günü aile hekimliğinde şeker yüklemesi yaptırdım ama hala sonuçları göremiyorum. E nabızdan sürekli bakıyorum tahlil kaydı var ama sonuçlar 0 yazıyor. Hemen ertesi gün belli olması gerekmez miydi? Başına böyle bir şey gelen var mı? Sizlerin ne zaman belli oldu sonuçları?