Deniz1996 Kızlar selam.Ben bugun transferın 12 gunu beta 157 cıkdı ama 10 cu gunu vermısdım kan 84 cıkmısdı.Sızce ıyımı ırelleme?
Mavi34 Deniz1996 gayet güzel canı. Hayırlı olsun. Gün aşırı yapılan testte yaklaşık 2 katı civarına çıkmış olmalı benimkide o civarda
alpinannesiii Deniz1996 hiç korkma canım bende tüp bebekle hamile kaldım benimde tam 2 kat artmamıştı. Şuan 30 haftalığız
Mavi34 Deniz1996 tam.iki katı olacak diye bir kural da yok yüzde 70i kadar artıyorsa sağlıklı ilerliyormuş
Deniz1996 alpinannesiii canım insallah salıklı kucaqına alırsın.Bırde canım bende alt karınım sızlıyo bu normalmı cok korkuyorum