Defnemila_60 Kizlar merhaba 26+5 haftadayim doktor suyun fazla dedi seker yüklemesi yapildi normal cikti benm gibi olan varmi doktorlariniz bu duruma ne dediler
Esra_80 Defnemila_60 aynı şeyi bende yaşadım canım hatta seninle aynı hafta olması lazım şuan 37 haftalığım gidiyorum bazen yeterli çıkıyor suyu bazende fazla açlık toklukbakıldı normal çıktı yani 🤷🏼♀️Ama eskiler hep dermiş suyun fazla olması doğumu kolaylaştırır diye 😃
eylusko Defnemila_60 25+4 um benim de suyum fazla sekerim normal ikili test ve detaylı da normal. hamur işi pilav makarna bunları azalttim
Ozgeemrahh Merhabar bende aynı durumdayım suyum fazla seker yüklemesi yapıldı 30+4 olduk ama çok ağrılarım var sürekli karnım kasılıyor sert bir şekilde yürümekte zorlanıyorum doktorum dinlenceksin dedi