Minikannesi5506 2 gündür belimde ve kasıklarımda agrı var gece boyu uyutmadı suan yeni yeni geçiyor birde karnım çok asagı indi oturunca resmen kucağıma doluyor doğum belirtisimidir bu durumu yaşayan varmı
Emine_ali Minikannesi5506 valla bende merak ediyorum ne ypıyoruzda gelmiyor bu bebekler bende 40+0 Suan 🥶🥶🥶
Minikannesi5506 Emine_ali maalesef canım dün doktor çatın normal doğum için müsait dedi sezeryan biraz korkutuyor çarşamba günü hastaneye gidicem bakalım 40+4 olacak ne diyecekler bakalım
Emine_ali Minikannesi5506 bende çatı muaynesi bile yapmadılar suni sancı talep ettiniz mi benım sabrım tükenmeye başladı ara ara napmam lazım bilmiyorum
Minikannesi5506 Emine_ali talep etmedim onlar da teklif etmedi doğumu hiç konuşmadık devlette ağzından cımbızla laf alıyorsun resmen