canssm ilk aylar hindistan cevizi yağı, argan yağı ve lierac kullanıyordum düzenli. 35′ten sonra lierac’ı bıraktım yeterince nem vermiyor gibi gelmeye başladı. Bio-oil aldım, şimdi onu kullanıyorum. Arada cilt bariyerimin güçlenmesi için madecassol-bepanthol karışımı da sürüyorum