Selamlar kızım neredeyse iki aylık oldu.Lohusalık kanamam 40.günde bitti bu aralar böyle jel gibi bi akıntı geliyodu hafif kanlı gibi adet olucam zannettim üç dört günden beri adet olamadım bugün de peçeteye biraz koyu renkli bi kan geldi acaba adet mi sökülmüyo yoksa başka bi şey olabilir mi