songultemel52 3 aylık İkiz gebeyim ve hafif kanamam oldu dün hastenede bir gün yattım doktor normal olduğunu söyledi fazla olmadığı için böyle bir durum yaşayan varmı 🥺😔
Rusen96 songultemel52 bende yaşadım benimki ikiz degil ama 9 ile 12 haftalar arasinda bende yasamistim hersey yolundaydi doktor hafif bir kan pihtisi olusmus korkmana gerek yok bebegin gayet iyi demişti şimdi 17 haftalik olduk