Merhaba kızlar. 39 haftalık hamileyim ve pazartesi günü saat 08.00 de sezeryan ile doğum yapacağım ama çok kansızlık var doktorum sınırın bile altında çok riskli masada bile kalabilirsin dedi. Çok endişeleniyorum, kendimi geçtim ölüm ALLAH’ın takdiri tabi ama bebeğime bu acıyı yaşatacağımı düşündüğümde bile canımdan can gidiyo. Moralim çok bozuk o yüzden, hamilelerin duası kabul olur derler lütfen bebeğim için ve benim için dua edermisiniz. 🤲