Arkadaşlar merhaba 6 haftalık gebeyim. 4 gün önce doktora gittiğimde doktor bebeğin kalp atışlarını duyamadığını cihazlarının eski olduğunu söyleyip radyolojiye yönlendirdi, bebeğin kalp atışları duyuldu orda, bugün kontrole çağrıldım gittiğimde bebeğimin kalp atışlarının yavaş olduğunu söylediler radyolojide. Doktor bebek bu şekilde düşebilir belki devam edebilir dedi. Bu şekilde başına gelen var mı