Fay Merhaba hanımlar 39+2 olduk karnım çok ağrıyo hareket ettikçe midem bulanıyo sizin doğuma yakın belirtileriniz neler oldu
24undebiranne Fay merhaba haftalarimiz ayni bende 39+2 yim dun gece hic uyuyamadim kasilma ve karin agrisindan dolayi bende burada beklim belki bilgisi olan vardir benim hala siddetli devam ediyor karin agrim insallah dogururum 😁
Miniktosbaa Fay gündüzüne bel ağrım vardı gece kasıklarıma hafif hafif gelmeye başladı geçer zannettim ilerledi dr aradım o gün de kontrolüm var dı direk doğumhane katına çıktık 7cm açılma olmuş 9 cm oldu sonra serum falan suyumu patlattı ebe bekledik patlamadı sonra doğurdum bu kadar 🌸
rumeysalbayrakaya Fay doğumdan bir önceki gece belimde ve kasıklarımda ortalama 10 dakikada bir giren sancılar vardı. Dayanılmayacak gibi değildi ama uyutmadı da bütün gece ertesi gün randevum vardı zaten 1,5 cm açıklık ve sancı gözükünce doğum yaptım akşamına 🌝
Selver90 Benim ilk kasıkta ve karına dalgalanmalar şeklinde ağrılar gelmişti.once dayanilmicak kadar olmuyor ama uyutmuyorda
24undebiranne Fay tekrar yazmak istedim karin agrilarim devam edince hastaneye geldim cocuk kana girmis 1 cm acikligim var karin agrilarimda yuksek sancilarim cikti acikligimi hizlandirmak icin serum verdiler suan onu bekliyorum sanirim dogumum olucak hala cok agrim var sizde dikkar edin