Kızlar bir şey sormak istiyorum normalde doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 hafta izin deniliyorya ben 32-37 arası çalıştım 5 hafta. O zaman 13 hafta oluyor toplamda bu 13 haftayı 40. Haftadan itibaren mi sayıyoruz? Doğumun ne zaman olduğu önemli mi? Kafam karıştı..