Zahide_07 genelde kircami ebeb3k şubesine gidiyorum orda hersey oluyor civilden birkaç defa kıyafet aldım hiç memnun kalmadım kapısından bile girmem artık panco mağazasından alıyorum genelde çok güzel oluyor ve h&m den birde waikikinin bazı ürünleri güzel oluyor birkaç defa da idilbabyden aldım fena değildi