Kızlar ben çok sıkıntılı süreçten geçiyorum 34 haftalıgım birinci hastanesinde duygu hanıma gidiyorum nst de sancım çıkıyor ve sezeryana almak istiyorlar Bi gece yatırdılar beni ve çok pahalıya geldi bende reyapa geçmeyi düşünüyorum lütfen yardımcı oluuun reyapta bildiginiz normal dogum doktoru iyi dediginiz kim var