Merhaba 10 haftalık hamileyim kayısı büyüklüğün de vajinal kist oluştu bir anda ve Dr bebeğe zararı yok enfeksiyonum var antibiyotik kullanıyorum ama kesin çözüm için kültür verdim ama bu kist ben yürürken içimden bir şey düşüyor gibi hissettiriyor Dr sonucu bekleyelim dedi hamilelikte geçiren var mı nasıl bir tedavi uygulandı yardımcı olur musunuz