Burcudag01 9+4 üm ve tatlıdan tiksindim çok sevmeme rağmen ağzımdan da şeker tadı gitmiyor su içsemde geçmiyor çok susuyorum acaba gebelik şekerinde olur mu böyle? Bu durumu yaşayanlar var mı ?
Kadze Burcudag01 yegenimle haftalarıniz hemen hemen aynı oda aynı dertten muzdarip doktora soracak gidince tuz bile şekerli gelicek nerdeyse diyor
yesilmavi Burcudag01 bence de olmuştu bebek kendi insülin ini üretmeye başlayınca kayboluyor sonraki haftalarda
Burcudag01 Kadze evet her şey tatlı geliyor. Normalde şerbetli tatlıları çok severdim şimdi zaten tiksindim bir de bu tat iyice midemi bulandırıyor.