TosbikveAnnesi Gebelikte malum çok daha hassas oluyor insan, acı eşiği düşüyor. Epilasyondan önce emla kullanmanın bir sakıncasının olup olmadığı hakkında bir bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa çok sevinirim 🙏
Neslisahhh TosbikveAnnesi Zararlı olup olmadığını bilmiyorum ama ben hamile değilken kullanmıştım ve hiç etki etmemişti🤷🏻♀️
Melikeb19 TosbikveAnnesi canım bende epi kullanıyordum hamilelik öncesinde hiç bir fayda görmüyordum ayrı mesele ama isim olarak bile uyuşturucu krem olarak geçiyorlar bence hamilelikte kullanılması çok sakıncalı olur nemlendirici bile herşeyi kullanamıyoruz doktora sormak en mantıklısı tabi
HicranKzn TosbikveAnnesi emla, anestol pomad. Doktor bunalrı kesinlikle önermiyor. Aile hekimim bunu doktor nasıl yazar bu bebeğin beynine kadar uyuşturur demişti. İlerleyen zamanlarda zeka geriliğine kadar kalıcı hasarlar olur. Kandan geçiyor demişti
Mujdeicel Hiç etkisi olmuyor ben de dövmeden önce kullanmıştım , hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum en iyisi doktorunuza sormak
TosbikveAnnesi Haklısınız, ben hiç kullanmadım ama faydası da olmuyormuş zaten. Çok acıyor canım dayanamıyorm, istemsiz ağlıyorum. Doktoruma sormayı unutmuşum, şuradan bi sorayım dedim. Teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏
HicranKzn TosbikveAnnesi ben 10 yıldır ağda yapıyordum. Ödemim çok canım çok acıyor jilete geçtim mecburen. Doğum sonu Allah nasip ederse lazer😣
NaimeYilmaz TosbikveAnnesi Gebelikte direk epilasyonu önermıyorlar zaten sakınca goruyorlar ben hamıle oldugumu ogrenınce hemen bıraktım o kremlerı kullanıyordum cok ıse yarıyordu ama markası ne hıc blmıorm
NaimeYilmaz TosbikveAnnesi Ağda epilasyonumu yapıyorsunuz? Krem falan dıyınce lazer epilasyon sandım ben pardon 😊😊