Direninannesi Kızlar bugün çatı muayenesi oldum üst çatı kemiğin basık dedi normal yapabilirsin ama sen de bebek de çok zorlanirsiniz dedi dikişlerin çok olur dedi bebek için bir riski var mı diye sordum onun için bisey diyemem ama küveze girebilir dedi normal istiyorsan yapabilirsin ama ben sana riskleri söylemek zorundayım dedi kafam çok karışık aranizda çatısı basık olup da normal doğuran var mı bebeğine bisey olmadan
Serapveminikleri Direninannesi İnşallah sağ salim alırsın kucağına ama eğer özele gidiyorsan sezaryana yöneltmek için olabilir devlette gorunmeni tavsiye ederim ozaman net karar verirsiniz. 🙏
Sevimli96 Direninannesi bana da öyle dendi ama Benm doktorum ben hem seni hem bebeği hemde kendimi riske atamam dedi sezeryan oldum zaten ben kendim o riskleri alıp normal doğurcam diyemem çocuğun omzu takılır kırılır başı sıkışır fetal distrese falan gireblr sıkıntı şeyler yani ha bişiyde olmayablr
Nurssss Direninannesi ya canım ben çok fazla normal doğum isteyen biri olarak böyle durumlarda vazgeçmeyi düşünüyorum saatlerce acı cekip bebek catı basıklıgı yüzünden kanala takılıp sezeryana alınanlar çok boşuna işkence çekmeye değermi bilmiyorum 😑
Direninannesi Serapveminikleri devlete değil de başka bir doktora görünmeyi düşünüyorum ama yani o bana normal yaparsin derse nasıl karar vereceğimi kestiremiyorum off çok zor bir karar ya teşekkür ederim yanıtınız icin
Direninannesi Sevimli96 çok fazla insan var üst kemik basık denilip normal doğuran bilmiyirum ki bir ikinci görüş alacam sanırım
Serapveminikleri Direninannesi devlet dememin nedeni de bebeği ve anneyi riske koymadan doğru olanı yapiyorlar cnm direk sezeryan almıyorlar diye dedim hani ama başka Dr gidersin tabi daha iyi olur ikisi arasında karar verirsin
Sevimli96 Direninannesi tabiki dourablrsin risk var evet bunlar oladablr olmayadablr çatı muayenesnn önemi işte burdan anlaşılıyor amaç bu risk alcak da sensin
Direninannesi Nurssss aslında ben de sizin gibi düşünüyordum normal olsun diye yapmadigim şey kalmadı herşey de uygundu ve ben hiç aksi durum düşünmedim burda anlatılan sezeryan doğum hikayelerini bile okumuyordum düşünün bugün direk bunu söyleyince resmen ağladım ya ama kimle konuştuysam doğum zaten zor bir de ekstra zorluk ne gerek var diyor herkes tabiki sezeryanda çok zor ama bilmiyorim bebeğime bisey olur korkusu sardı artık beni kendi sancim gelse bile evde cekeyim artık diyemeyeceğim hemen hastaneye gitmek isteyecem eve git derlerse bile doğana kadar icim hep huzursuz olacak o kadar ağrının yanında bir de bu korku bilemiyorum
Nurssss Direninannesi herkesin dediğine kulak asmak olmaz benim beynimi yaktılar biri iki doğumuda yaptım normal ölüm alttan sayısız dikişim oldu bir ay oturamadım diyor sezeryan oldum bir hafta dikiş acısı cektim en fazla diye yani ben artık normal diye tutturmuyorum helede risk varsa sizde öyle yapın bence canımızdan önemli değil doğum şekli zorlamaya gerek yok bence🙂
esratalha merhaba, doktorum bana da aynısını söyledi, epizyotomi ile doğurabilirsin dedi. 30-40 gün sorun yaşarsın ama dedi, oturma gaz kaçırma vs. Omuz takılır vs falan demedi. kesiyi de ona göre atarlar diye düşünüyorum
esratalha Direninannesi normali deniycem sonrasında dönerse sezeryana artık, her türlü kesi dikiş olacaksa alttan olsun 30 güne düzelsin diye düşündüm. ☺️ Tabi herkesin çatı şekli farklıdır doktorum bakınca basık ama doğurabilirsin dedi. Sanırım çatı muayenesindeki rahatlığımdan da kaynaklanıo olabilir bu 😁