SerpilYigit bende 27. Haftamdaym 13 kilo aldm ama 89la hamile kaldım. Doktorum kızdı geçen ay diyet listesi verdi bu ay hiç kilo almadm. Hamile kaldığınız kilo çok yüksrk değilse sorun değil ama şuan 90ın üstündeyseniz doğumda sıkıntı olabilir bana doktorum sezeryan olsam bile çok zor iyileşeceğimi söyledi