Arkadaşlar son adetime göre 8+1 haftalık gebeyim ama geç döllenme olduğu için 6+1 haftalık falanız doktorumun söylediğine göre. son 2 gündür bel boşluğunda ve kasıklarımda ara ara ağrım oluyor. Vee bulantı… Kusma durumu yok ama her ağzıma attığım lokmada sanki aşağıdan birşey çıksın diye zorluyor ama açımda o kadar karmaşalı bir durum ki ama tek sorun bu olsun diyorum. Siz benim yaşadığım bu belirtileri kaç haftalıkken yaşadınız ne kadar sürdü kaç haftalıkken geçti. ( bebeği ve keseyi çok şükür gördük kalp atışı için 18inde gideceğim inşallah sağlıkla benimledir ).