Eylemymn34 Kızlar bacaklarım aşırı kaşınıyo kaşıdıkça tomucuk oluyo sinek ısırığı gibi doktor melhem verdi bi işe yaramıyo napim bide kızaran yerler taş gibi oluyo 😞😞
MinikMaya Eylemymn34 karaciger degerlerinize baktirin alt ve ast ye. Benimde bacaklarda basladi degerlerim yukselmeye baslamis. Dikkat edilmesi gereken bir durum
lily-11 Eylemymn34 günde en az 3 lt su için. Benim heryerim kaşınıyo😂 duş alıyorum su içiyorm bi de çatlak kremi sürüyorum heryerime faydası oluyor
Elif2929 Eylemymn34 doğum yaptıktan snra degerler normale dönüyor ve kaşıntı da geçiyor Benimde ilk hamileliğimde kaşıntı çöktü şükür doğumdan snra gecmisti
Balkizzz Bende de ayni durum var ve 2 haftadır hiç durmadan kaşınıyorum asla geçmedi her yerim yara bere içinde
Asyakrgn Bende aynısını yaşadım maalesefki iç bir şey iyi gelmiyo her yerim alerji gibi olmuştu doğum olmayana kadar devam ediyo benim doğum yaptığım akşamı durmuştu çok kötü bişeydi geçmiş olsun inşallah doğumunuz yakındır
Eylemymn34 Asyakrgn bnmde bi işe yaramadı sadece sıcak su rahatlatıyo doğumum yakın haftaya gün aldık
Balkizzz MinikMaya söyledim karaciğer değerlerine bakti iyi dedi yapılacak bisey yok dedi suanda 37 haftalik gebeyim