Hamilebirben8 Kızlar çok üzgünüm çok kafam karışık. Transferin 7. Günü dayanamadım kan verdim ve negatif çıktı sonucum. Erken belki biliyorum ama olsa illâ biraz da olsa yüksek çıkmaz mıydı 😢
VeraVrea Hamilebirben8 üzülmeyin doğru zamanda en hayırlısıyla gelsin.. dondurulmus baska embriyo var mı peki?
Naz_01 Hamilebirben8 benimkide 5.gün dondurulmuş embriyoydu 2tane transfer edilmişti.10. Gün test yaptık 206çıkmıştı
Minigimyolda Hamilebirben8 beta herkeste aynı şekilde artmıyor siz test gününü bekleyin stres yapmadan Allah’ım hayrlı haber almanızı nasıp etsin
Hamilebirben8 Minigimyolda amin inşallah öyledir inşallah erken diye böyle çıkmıştır 3. Denememiz olacak ve buda olmazsa toparlanmam zor olur
Minigimyolda Hamilebirben8 inşallah bol bol dua edin tüp bebek süreci kolay değil ama hayırlısını istemekten başka çaremiz yok zamanı gelince mucizelerimiz geliyor
Hamilebirben8 Naz_01 daha önce de 2 tane transfer edilmişti bana 11 gün 286 çıkmıştı 6 haftalıkken düşük yaptım. ilk defa bu kadar erken test yaptım ve çok mutsuzum şuan