oglusannesiii kizlarr 9 aylikken hic havuza girenn var mii. ben bugun havuza girdim cok şükür bi sıkınti yasamadim düşme kayma gibi. canim cok girmek istedi cok aşırıda durmadim zorlu hareketler yapmadımm bi sıkıntı olurmuuu
biiiidamla oglusannesiii havuzu doktorlar pek önermiyor canm ama bir sefer girdiysen birşey olmaz diye düşünüyorum...bence telefonu varsa bir doktorunu arayıp sor
Nslyhn oglusannesiii yüzmeyi suya girmeyi öneriyolar canım ama havuzda mikrop kapma riski var diye pek tercih etmiyolar.denize girme imkanın varsa daha iyi elbette
Aleynaozkayaa oglusannesiii ben 30. Haftamdayım giriyorum nefesinizi tutmadıgınız sürece çok faydalı su
Belissima oglusannesiii su rahatlatır senide bebeğide endişe etme bi kezden bişey olmaz. Elin yabancıları doğurana kadar havuzdan denizden çıkmıyor. Bizede bişey olmaz biiznillah
oglusannesiii biiiidamla internetteki doktorlarda faydali oldugunu soyluyolar onlari dinleyip girmistim aslinda
biiiidamla oglusannesiii yüzmek faydalı canm ama denizde havuzda mikrop kapma olasılığı yüksek.internette çok fazla bilgi kirliliği var maalesef en iyisi girmeden önce doktora sormak
Ceyduygu oglusannesiii Yüzmek cok faydalı evet ama havuzda degil denizde yüzün. Zaten enfeksiyon riskimiz var havuz bunu daha da yükseltiyor