2sy Idrar yolu enfeksiyonum varmis. Enfexia antibiyotik ve vajinal fitil yazdi doktor. Kullanan var mi kizlar antibiyotik olunca insanin icine bi sinmiyor :(
Purpura26 2sy Neden sinmiyor? Gebelikte zararlı olsa doktorun zaten yazmaz. Ayrıca idrar yolu enfeksiyonunun bebeğe çok zararı var. Bol su ve ilaçlarını düzenli kullan. Çoğu gebede idrar yolu enfeksiyonu oluyor endişelenme.