MercimekannesiN Merhaba anneler; dün covid 2. Sözümü oldum. Ağrım sızım yok, yan etkim olmadı. Doktorlarının önerisi ile oldum. Hepsi olmamı önerdi. Sinovac oldum. Sorunuz varsa yanıtlayabilirim.
mlkkk MercimekannesiN aşıların vurulduktan sonraki yan etkisi değilde bi kaç sene sonra ki etkisi ne olur hiç içime sinmiyor ama umarım yanılırım ve kurtuluruz şu illetten🙏🏻 Çok geçmiş olsun 😊
byzza16 MercimekannesiN peki doğan bebekler antikorlu mu doğuyor acaba doktorunuz bir bilgi verdi mi?
Cidella MercimekannesiN sinovac seçme şansımız yok diye biliyorum biontech var . Bana da doktorum 12.haftadan sonra olabilirsin dedi
MercimekannesiN byzza16 O konuda hiç konuşmadık, ama ağır geçiren çok dedi doktorum o yüzden şansın varsa olmalısın dediler bana. Bende oldum.
Haver45 MercimekannesiN 12 haftadan önce olan çok nadir ben 9 haftalığımda düşünüyorum kararsız kaldım