Ben değil ama bir arkadaşım yaptı, hem de aralarında 2 yaş var yok. Bu konuda doktor çok önemli, doktoru onu çok destekledi. Diğer gebelerden hiçbir farkın yok diye telkinde bulundu sürekli, tabi her doktor bu riski almıyor. Ameliyathane ile doğumhane aynı katta olmalıymış, acil durumda vakit kaybetmeden müdahale edebilmek için. Ve arkadaşım çok memnundu doğumundan. Tavsiyem öncelikle şehrinizde çok iyi bir araştırma ile tamamen normal doğumcu doktor bulmanız, o sizi yönlendirir her konuda.