Deniz95 Çarşamba günü sezaryen oldum aşırı derecede ödemliyim ve bacaklarımda gittikçe şişti sanki normal mi bu durum?
glnzem Deniz95 bende 11 gün önce sezeryan oldum benimde aşırı şişti ayaklarım ve bacaklarım 1 hafta sonra düzeldi canım şuan eskisi gibi kemik torbasına döndü 😂
Bsmlh Deniz95 bende aynı oldum hatta kafama kadar şişti doğum dr sabah öğlen akşam yumurta ye mutlaka dedı birde et türü ye dedi 3 güne kalmadı hepsi indi cnm su iç mutlaka